Hey young London you're looking good

image234
Kikade in på Halens i brist på bättre saker att göra och så dyker denna kreation upp framför mina ögon. Kärlek vid första ögonkastet. "Hej 30 år tillbaka i tiden"
Om någon vänlig själ vill köpa denna till mig så skulle jag bli en glad människa. En mycket glad människa.
Herregud vad underbar den är!
Men sen att finna ett par byxor i utsvängd modell som fungerar för oss minipeople är en svårare uppgift. Dock har jag ju ett par som jag skulle kunna bleka, om jag nu kan hitta dem nånstans. Antagligen ligger de nerpackade i någon låda.
Jag har så sjukt mycket 70-talskläder att det nästan är bisarrt. Jag hade en liten obsession förut där färger á la London 1974 var ledmotivet. Så ni kanske förstår min kärlek för plagget ovan.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt :)

2007-09-06 @ 17:11:27
URL: http://sandralundin.webblogg.se
Postat av: Emma

Alltså dom har så sjukt snygga saker på halens just un så man dör. men jag SKA INTE betställa. Fast jag vill. Kanske ett par lackstövlar, när jag får lön. Vi får se..
Jag vill ha dom där byxorna med. Men jag har redan ett par utvängda jeans. så.. men det känns som jag blivit byxmänniska på 2 dagar. Har köpt 2 par jeans nu på 2 dagar. helt sjukt.

2007-09-06 @ 22:40:00
URL: http://wannaseeyoudisco.blogg.se
Postat av: Sandra

Postorder är satans påhitt.
Och ja, den är snyggsnyggsnygg!

2007-09-06 @ 22:42:10
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0