I'm getting away with the lifestyle that I love

49935-283
Gammal bild från i sommras när jag var hos morfar i urskogen.



1. Berätta om första fyllan.
Hmm, det borde nog ha vart förra hösten kan jag tro, eftersom jag inte är much of a sitta hemma och supa-girl så hade jag nog fortfarande inte vart riktigt full om det inte vore för sötnos och Malmö.

2. Berätta om första kyssen.
Haha, skall vi ta den förstaförsta eller den verkligt första med riktig intelligens? Vi tar förstaförsta.
Alexandra och Jennys födelsedagsparty i 5:an, jag och Simon var ihop. Eftersom jag redan då var en inbiten exhibionist (näckningen i 2:an) så slutade det med att vi skulle ha en tävling om vilka som kunde kyssas längst.
Vi vann. Även om det var herr elvisp jag vann med.

3. Vem är ditt snyggaste hångel?
Antagligen den där snubben jag träffade på KB under Timos spelning förra hösten, jag vet inte hans namn och kommer antagligen aldrig få veta heller.
Jag gillar sådana där söta drömscener, snygg kille på ena sidan dansgolvet, snygg tjej på andra sidan, snygg kille och snygg tjej ser varandra på en gång och gå mot varandra, inte ett ljud, bara följsam dans i indietecken, snygg kille smeker snygg tjejs kind och förför till extrem åtrå, snygg tjej tar initiativ och kysser snygg kille, drömmen går upp i extas, drömmen avslutas, snygg tjej försvinner, snygg kille och snygg tjej ses aldrig mer men kommer aldrig glömma varandra.
Och allting sker på bara 20 små minuter, men 20 minuter av kärlek.

4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
Yngsta måste vara 1 år äldre än mig och äldsta blir runt 16 år äldre.

5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
Inte som att detta är något man håller koll på men det har jag säkert. Eller fan. Haha, jo det har jag.

6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Mina ögon.

7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
Ögonen är bland det viktigaste utav allt tätt följt av håret.

8. Favoritsexsoundtrack.
Kommer inte på något men jag kan däremot nämna det bisarraste - Protect Me From What I Want av Placebo.
Dock var det mycket kärleksfullt sex, fast.....ja, jag kunde inte låta bli att tänka på låten.

9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
S Club 7 eller Good Charlotte. I vilket fall lyssnar jag inte på någon utav dem. Härligt med "hej nu köper vi vad alla andra tycker om".

10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
Ska jag vara tråkig och säga Geroge Clooney? (He might be old men han håller stilen, yummy yummy)
Annars skulle jag nog kunna tänka mig....nej seriöst, jag kommer inte på någon.

11. Har du ljugit för att få någon i säng?
Faktiskt inte.

12. Har du strippat för någon?
Yes I have. Dock är det sjukt tråkigt.

13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
Hahaha, we're not in pathetic-land. Oh, nu fick jag en rolig idé - jag ska stoppa upp mina byxor imorgon! Undrar hur folk kommer reagera?

14. Har du snattat?
Ja.

15. Har du moonat?
Ja, det har jag. Dock ej i en trädgård för ett gammalt par *wink wink, nodge nodge*

16. Den du levt och upplevt mest med?
Jag skulle väl gissa på mig själv. Tar man en annan person så blir det Emma, vi har hunnit med så mycket på så kort tid, snabbt, snabbt, snabbare!

17. Hur många har du varit kär i?
Jag räknar inte direkt men om jag skulle chansa så landar jag väl på 4-5 stycken.
Men egentligen skulle jag väl säg att varje gång man träffar någon intressant så uppstår det kärlek, som med killen jag mötte på KB (se tidigare fråga) där var jag ju fullt kär i honom om än för 20 minuter.

18. Käraste ägodel?
MIn dator för den är mitt arbetsredskap och min länk till världen när jag sitter i muppiga Gråbo. 

19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
Att någon skulle komma och ge mig massor med pengar så att jag kan betala alla Emmas räkningar och köpa mig den där vackra jacka som jag talat om nedan, köpa fina saker till alla jag älskar och även köpa guds gåva till alla klänningälskare - svart, lack, paljetter och fjädrar, allt i ett!

20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
Kryp och mörker.

21. Homo, hetero, bi?
Egosexuell. Nej, men jag väljer att inte svara på frågan eftersom en människa aldrig kan svara på denna fråga för du kan inte veta svaret. Är du homosexuell? Hur kan du veta att du inte blir kär i en av det andra könet? Är du heterosexuell? Hur kan du veta att du inte blir kär i samma kön? Är du bisexuell? Grattis, men har du verkligen vart kär? And blablabla so on.

22. Vad är kärlek?
Kärlek är en känsla inom vårt känslospektra som präglas av en stark ömhet och tillgivenhet. Kärleken kan vara riktad mot många olika saker såsom abstrakta saker som konsten, mot mer konkreta saker som naturen eller till mer specifika objekt såsom en människa.

23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?
Jag skulle inte ändra en enda sak.

24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
Det har jag säkert men varke jag eller min psykolog vet vad.

25. Ordet är ditt.
Vad trevligt, nu är det snart dags att försöka sova. Haha or not.

Kommentarer
Postat av: Anonym

21; Jo för attraheras du bara till ex. killar och har alltid varit kär i dem, så är du ju till motsatsen bevisat straight =)) Sexualitet handlar ofta mycket om just attraktion

2007-11-19 @ 21:43:59
Postat av: Sandra

Precis, du kan inte veta om du skulle bli kär i en tjej imorgon bara för att du i ditt förflutna
alltid har varit attraherad av killar.
Så jag tycker att etiketterandet i denna fråga inte fungerar riktigt. Det är mer gissningar.

2007-11-19 @ 22:12:29
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Lina

Mycket fin bild :)

2007-11-19 @ 23:56:23
Postat av: .

"snygg tjej"? I thought you were supposed to wrote about YOURSELF? look at that pic, hehe, frist I thought it *is* your grandma ;D

2007-11-20 @ 01:05:22
Postat av: Sandra

Och du har inte skaffat dig ett liv ännu Paulina?

2007-11-20 @ 13:32:54
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Sandra

Tack så mycket Lina :) Jag är helt yrvaken :P

2007-11-20 @ 13:33:39
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Salle

Klockren definition av kärlek. Den skall jag minnas.

2007-11-23 @ 16:00:40
URL: http://mircal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0