Please kill me

Okey. Nog för att min kondis inte är på den högsta nivån direkt men det här är ju banne mig löjligt.
Förut, back in the days då jag faktiskt var en aktiv handbollsspelare med toppkondition, då visste jag inte ens vad träningsvärk var. Men nu.... shit ponfritt nu vill jag dö.
Mina vader känns som två stenbitar och min rygg är helt körd. Tjoho.
Toppen på grädden på moset blev ju att jag fick problem med bröstet inatt så jag är sjukskriven idag.
Har tittat på Criminal Minds alldeles nyss och funderar på att titta på något avsnitt till.

För övrigt så fick jag en liten singel idag. Jag undrar verkligen vem snubben på Zion Graphics är. Jag kanske borde lära honom att det finns fler än två verktyg i PS?
Jag misstänker starkt att han bara tänkte; 
"Jaha, nu ska jag göra ett omslag till deras singel, jaja" *Pillar lite*
Två minuter senare;
*Ringer skivbolaget* "Ja, nu är jag färdig, min idé är blablablablablabla så nu har jag jobbat på den hela dan, äntligen färdig! Ge mig pengarna!"


Kommentarer
Postat av: Emma

jag ha rinte fått fittsingeln, är det bspår?

2007-03-07 @ 15:24:08
URL: http://wannaseeyoudisco.blogg.se
Postat av: Sandra

Gissa :/

2007-03-07 @ 15:37:33
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0