Vi vet vad du vill

En utav mina favoritbloggare, och hatobjekt,  Alex Schulman har vida spritt sitt hat över Ola Salo sedan länge:

Saker jag vill göra med Ola Salo
Utelistan - Stureplan.se
Utelistan - Aftonbladet


Och även vissa detaljer som Schulman påpekar inte alls är särskilt förvånande för en vanligt fungerande människa (alltså ej fans) så kan jag inte låta bli att associera vissa utav hans påhopp till när man var i 8-årsåldern, då det enda sättet att få uppmärksamhet från flickan man var lite kär i var att rycka henne i flätorna, retas eller slå på för att hoppas att hon kanske, kanske skulle uppmärksamma ens existens.


Alex, jag kan fråga chans åt dig.
Man får skicka lapp.


Kommentarer
Postat av: Cassandra

"Alex, jag kan fråga chans åt dig.
Man får skicka lapp."
Hahaha :'D

2007-07-25 @ 12:05:22
Postat av: Sandra

;)

2007-07-25 @ 20:34:00
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Emma

gud, han behöver ju verkligen skaffa ett liv. såg en kommentar om att det inte var konstigt att folk hela tiden skriver elaka saker till honom eftersom han bara skriver elaka saker om andra och den personen har en god poäng. det sista i ditt inlägg är dock värd ett stort asgarv! XD

2007-07-26 @ 21:34:39
URL: http://foolemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0