Mycket mysko

Har precis vart på bio. Vi såg "Den Svarta Dahlian", mycket kul och trevlig film, lite för poff hit och poff dit men jag gillade den mycket =)
Emma och jag höll på att kissa ner oss. Och Cassandra för att vi var så himla "MÅSTE KISSA NUUUU!!!" Haha.
Sjuka människor säger jag bara.

På tal om sjuka människor... Nån jävel på Emmas gata är fan läskig som in i helvete!
Jag var ute på gatan, nedanför Emmas fönster för att kolla när gymmet var öppet (fatta underbart att ha ett gym rakt över gatan! <3) men så ser jag i fönstret, snett nedanför Emma så står det en kvinna/tjej i fönstret och fotar mig med systemkamera!
Jag blev helt vettskrämd och skrek och pekade, hon märkte mig, slank in bakom gardinen men fortsatte efter nån sekund så jag sprang in i Emmas port och fumlade som faan med nycklarna, tror dock att jag är utom synhåll men när jag kikar upp så ser jag att hon står i fönstret fortfarande och fotar! Alltså, det sticker ut fönster en halvmeter ut från vägger så hon såg mig tydligt. När jag sedan springer upp så blir både jag och Emma hysteriska och rädda, efter ett tag kikar jag ut genom fönstret för att bara kolla om människan är borta (läs "jag var helt paranoid") men gissa!
HON STÅR FORTFARANDE I FÖNSTRET OCH STIRRAR UPP!!!!
Jag får smått panik och säger till Emma men hon fattar inte hur hon kunde se ditåt (hon tänkte väl inte på det där som sticker ut) och så lutar hon sig sakta ut; "Man kan inte se, hon kan inte se oss, det går OKEY MAN SER!!!!!!!!!!!!"
Leskig människa.
Usch.
Det var inte en särskit trevlig sak, herregud, det var iaf en kvinna, svart hår och typ i min längd.
Jag ska gå dit och fråga vadfan hon håller på med nån dag. (Sure, som om jag vågar, någon stor och stark man som vill hjälpa mig?)

Och nej, det är inte varmt men jag fryser hellre än blir helt pissevåt :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Du vet att vi FORTFARANDE inte har kissat va? :P
O jag är hungrig :P

2007-01-05 @ 00:21:53
Postat av: Sandra

KISSA NU!
Avokado när vi kommer hem så.

2007-01-05 @ 00:29:31
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0