I do love VIP

8jcr70ywtm90v5nm86,cfpoy6w4!!!!!!!!!!
NU HAR JAG 2 GÅNGER RADERAT DE INLÄGG JAG SKRIVIT OM SAMMA SAK!!!!!!
Jag hatar att det blir sådär, första inlägget var långt och fint, andra var en tråkresumé och nu är jag sur. Ska ta den långa så gott det går....

Igår insåg jag och Emma att gym är inget för oss, det kostar ju pengar som sagt, vi drog ut för att jogga i stället men såklart är vi lata och ser Myrorna :P Vi gick in för att titta på soffan vi ville köpa och där var den för halva priset! Fatta 112:50:- för en helt underbart skön 3-sittsoffa! Ni skulle sett oss när vi insåg att vi var tvugna att bära hem soffan. BÄRA, från Myrorna vid Triangeln till Sofielundsvägen på andra sidan den stora tjocka vägen.... Lyckat liksom.
Men vi kom hem.
Efter att ha gått en jävla bit, fått hjälp av ett fyllo och legat i en taxi, jag under soffan där jag höll i den och Emma var nånstans på den och höll i som fan och en chaffis som skrek "Oh shit! Oh, shit!" hela vägen.
Det gick iaf XD
Emmas föräldrar kom med 252423 saker från Sthlm också så nu har vi inrett hela lägenheten och Emma är lycklig =)
Idag har vi mest gjort ingenting faktiskt känns det som, bara umgåtts med Emmas familj.

Igår är ju ett vackert blurr av massor jag bara älskar.
Jag citerar Emma och stämmer in i hennes tankar;
"Här hade jag tänkt skriva något kul som sagts eller hänt igår men jag minns inget direkt och det jag minns är inte lämpligt att skriva här."
Dock minns jag alltihop. Fast verkligen inget som man ska skriva ner.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah. ljug inte nu, du mindes inte när vi lagade mat :P

2007-01-07 @ 00:26:14
Postat av: Sandra

Ursäkta, men vem var det som brände fast i princip all sin spagetthi i kastrullen som jag fick diska? HAHA.

2007-01-07 @ 00:32:53
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Emma

Och VEM är det som stavar spagetti "spagetthi"`?!?!?!

2007-01-07 @ 00:34:21
Postat av: Sandra

Spaghetti stavas det fan, hahahahaha!

2007-01-07 @ 01:22:00
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0