Also sprach Sandra

Jag borde verkligen klippa håret igen. Jag misstänker dessutom att det inte mår så bra med tanke på att jag färgar det så ofta. Ajaj.
Jag fick en citatbok idag, "Världens fräckaste citat".
Väldigt mycket Mae West, Oscar Wilde och Groucho Marx.
Favoriten än sålänge är;
"Intelligens är det som gör att du tar dig fram utan utbildning. Utbildning är det som gör att du tar dig fram utan intelligens"
- E. Wiggan

Inget nytt iallafall. Känner igen det mesta. Jag börjar bli för insnöad. Tjoho.
Först idag slog det mig hur extremt mycket han citerar folk. Jag skulle också kunna göra en timmes radioprogram utav de här citaten.
Men det är gulligt.
Nu ska jag se på Law & Order - Special Victims Unit, tittade på Medium nyss så jag har det föregående inspelat. Yes, jag har verkligen inget vettigt att sysselsätta mig med så det blir jag och herr TV som får samsas ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sofie

hm ja vissa saker vet man ju att han snor :P hade iofs varit trevligt med en citatbok så man vet precis vad och från vem ;)
själv är jag ganska bra på att citera Oscar Wile stup i kvarten :P

I love talking about nothing. It's the only thing I know anything about

2007-02-22 @ 22:32:39
URL: http://ricochet.blogg.se
Postat av: Sandra

Samma här :P Men som Ambrose Bierce sa om Wilde; "Han hade ingenting att säga. Och han sa det"

2007-02-22 @ 23:02:40
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Sofie

"Fotboll är bra för stora starka flickor, men passar verkligen inte små ömtåliga pojkar"

Också Wilde :P

2007-02-23 @ 00:03:55
URL: http://ricochet.blogg.se
Postat av: sofie

höh jag behöver egentligen också klippa mig :P det ser fan ut som olas när jag har det utsläppt (vilket jag iofs aldrig har)

2007-02-24 @ 17:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0