Maybe what dies aint supposed to live?

49935-175

Det känns som om någon har kört över mig med ett tåg ><
Jag vill till skolan och hämta mina färger, mitt block, alla mina penslar och en kamera med mina 24-85mm och 17-35mm och sen åka hem igen och låsa in mig för hela nästa vecka.
Somnade 5 imorse. Känns lagom lyckat.
Fan, nu måste jag göra nått vettigt snart! Åka in till stan eller hälsa på farmor!
Men jag orkar inte.
Vi bara ligga här i min säng några dagar till ><

Håll ut darlings, snart kommer jag väl på något vettigt och intressant att skriva om. Bar inte just nu.

Kommentarer
Postat av: fröken Främling

Svar från bloggen: Photoshop, varfördå? Ganska klart att de gjort grejjer med bilden, undrar bara vad du syftar på :) Tycker själv att hon ser ovanligt spinkig ut på den bilden =/

2007-04-15 @ 15:20:32
URL: http://melankoliskt.blogg.se
Postat av: Sandra

Men om du tittar på hennes ansikte + övre halvan utav hennes överkropp så ser man att de förminskat hennes underdel. Man skulle ju kunna tro att hon är sjukt missbildad men det är hon ju inte eftersom hon ser normal ut på de andra bilderna =)

2007-04-15 @ 18:21:09
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0