Hehe...

Hehe...
Saknar mina tjejer!

Jaha.
Jag tänkte berätta vad vi gjort i skolan idag men så kom jag på att det skulle vara helt stört.
För vi har... Haft massa avslappningsövningar, lekt följa John, hittat på skumma teatersekvenser och suttit på varandra i olika ställningar.
Det är en helt vanlig dag. Eller, datorn saknades, vi har iallafall sluppit vara datanördar idag.
Fast en liten stund blev det allt på lunchrasten, jag skulle fixa lite bilder och sånt :P
Så var jag ju tvungen att gå in på Maniacs och så fick jag läsa Emmas dröm från inatt.
Alla tyckte jag var helt störd eftersom jag satt och asgarvade för mig själv i minst tio minuter XD
Drömmen var så pinsam och så..."verklig" att jag var tvungen att kasta mig över datorn när de andra ville läsa "vad som nu var så himla kul"....

Jag dissar att följa med på konsert imon. I know, det är gratis och så men Hardcore Superstar, kom igen liksom ^^
Så extremt min musikstil....*hosthost*

Kommentarer
Postat av: Rico

hahaha jaa det var ju så kul med drömmen, för den var ju faktiskt realistisk! XDXD

2006-09-14 @ 18:10:42
URL: http://ricochet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jah, om man bara har lite fantasi och att vissa människor vart... eh... nu ska jag nog inte vara för detaljerad här.

2006-09-14 @ 21:59:11
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0