Weyhoo

Vad har hänt i mitt überintressanta liv idag? Hmm, nej ungefär ingenting som är värt att nämnas.
Jag har dock städat så jag känner mig lite stolt, jävligt lite men ändå.

Alldeles nyss så blev jag så himla skrämd igen, det är så att Emma skickar över lite bilder eftersom jag förlorat i princip allt då min dator krachat och så får jag syn på en bild som bara får mig att ramla av stolen och så visar jag henne bilden följt av ett stort gapskratt och Emma bara - Ehm...Sandra jag satt PRECIS och tittade på den och funderade över blablabla, samma sak som jag tänkte på.
Läskigt värre.
Det är ju alltid sådär :S Känns vääääldigt weird.

Träffade Emelie och Alexandra förut också, de skulle på fest hos Carl men jag orkar inte, känns väldigt...äsch jag vet inte. Jag vill bara inte. Känns som om jag stänger in mig i en bubbla när jag är hemma, det är inte bra det här. Måste lösa allt med Uddevalla också, saknar Viktor så det gör ont i mig.

Kommentarer
Postat av: Emma/Releasethebats

Blubb blubb. Gå på fest och gör något kul så blir du glad :) FAst jag blir lessen om jag inte har någon att prata med. förstås >_

2006-11-02 @ 17:54:38
URL: http://releasethebats.webblogg.se
Postat av: Sandra

Ja, privatfester med folket här är ju såååå roliga att jag dör. Fulla tonåringar är precis vad som gör mig glad.
Tror jag ska se på film och käka chokladpudding ikväll. Då blir jag glad.

2006-11-02 @ 19:10:37
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0