Ägg?

Det är verkligen lätt att baka utan ägg. Inte.
Fick baknoja förut, plockade fram allt och började slå i böcker efter vad jag skulle baka, blev kladdkaka, kände att jag behövde lite sånt just då. Men såklart hade jag ju inte tittat i kylen ännu.
Inga ägg alls ju! Det var ju trevligt.
Funderar på att faktiskt göra något idag även om jag känner mig helt mossig och trött. Ska nog åka in till stan senare ikväll. Ringa lite samtal sen så borde det vara fixat

Ujuj, flygplan med motorer som exploderar :S Verkar som om Arlanda och polisen gjorde en stor miss när de inte lyssnade på sin kunniga personal!

Kommentarer
Postat av: Emma/Releasethebats

jaaa. stackars mammi :(
Och stackars dig som blidde utan kladdkaka.
Och stackars mig som fick spring 5 km med astma och amssa kassar :(

2006-11-03 @ 18:16:15
URL: http://releasethebats.webblogg.se
Postat av: Sandra

Jag tror vi tre har otur idag :S

Arlanda är dumma och din mamma är bäst!

2006-11-03 @ 19:07:09
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0