Jag, en docka?

Idag har vi varit och handlat på Allum i Partille :) (för er som inte vet - ett stort köpcentra)
Mamma som feels sorry för mig ibland med tanke på min stenhårda ekonomi (ehm, min egna lag om att inga pengar går till annat än konserter och spara(som inte alltid följs)) så hon öppnar sitt hjärta ibland när vi är ute på stan och köper lite stuff till mig :)
den här gången var höjdpunkten helt klart klänningen nedan (dålig bild, jag zoomade lite för mycket med mobilen) jag blev helt kär i den!

Luta på huvudet, stirra blindt, le och vips så ser jag ut som en svarthårig big-size "Skrållan"! Och detta lilla under för bara 298kr :D

Ungefär

Provade även en annan kär sak men mamma tyckte att jag såg för "skum" ut i den, den var som ett A och jag såg ut som en "sån där docka som man drar i ett snöre och så viftar benen och armarna" sa hon :P
Och jag höll med liiiite....den var helt klart skitsnygg men jag insåg ganska snabbt att den inte skulle användas så ofta som jag tänkt :P

Hade utvecklingssamtal idag. Vad det nu ska vara bra för när det är såhär kort tid kvar ^^
Verkar som om det inte har tagit för stor skada av att jag har varit borta så mycket det senaste (sjuk).
Digital Bild - Here i come :D

Ylva ringde förresten förut, jag fanns inne i bokningen med "hytter" :) Började sakna alla så mycket när vi snackade, drömde tillbaka till...ehm...för två veckor sen :P


Kommentarer
Postat av: Sara

Den var liten och söt =)
vilken affär är den köpt på?

2006-05-06 @ 11:53:23
URL: http://pieceofpoetry.webblogg.se
Postat av: Sandra

På H&M faktiskt =) Den affären har så mycket skit men ibland blir man så lycklig över att den finns =)

2006-05-08 @ 18:53:59
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Ida Annie

Guuud vad sött!

2006-05-19 @ 22:38:27
URL: http://stylebyida.blogg.se
Postat av: Mimo

söt

2006-05-24 @ 00:33:51
URL: http://mimostyle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0