Sheet I'm in Italy again!

Aww, pisseregn! Göteborg goes Venedig kändes det som idag ^^
Åkte för att köpa nya däck med pappa idag, sen drog vi in till stan för jag behövde ett nytt Fritidskort, nya solbrills (jupp, gjorde sönder ännu ett par igår) och köpa biljett till kära Stockholm XD Såklart fanns det inga brillor på H&M i Nordstan så vi gick upp längs Avenyn och whoosh så var vi duschade ^^
Gatorna var fulla med vatten och det var svårt att inte gå i vattenpölar med vattenhöjd på minst 10cm.... Det var ju underbart då att jag hade Converse på mig....ehh, inte! De satt fast sen när jag skulle ha av mig dem, fick snöra upp alltihop ^^
Sen så provade jag lite kläder inne på H&M (H&M i gbg är älska, den inköpschefen är bäst!)
Var tvungen att ta lite bilder såklart ;) Här ser man iof inte så mycket av kläderna men det är en underbar svart catsuit =)
Jag i catsuit =)


Kommentarer
Postat av: Rico

haha, jag var också på H&M idag och såg en svart catsuit! det kanske var samma? tänkte faktiskt på dig när jag såg den XP
du vet förresten inte var man skulle kunna hitta svarta kritstrecksrandiga byxor av "normal" modell? (dvs som ett par vanliga byxor eller jeans, inte som sånna dära fula tantbyxor XP)

2006-08-02 @ 20:30:32
URL: http://ricochet.blogg.se/
Postat av: Lisa

cheap monday har väl sånna byxor.. har dom inte det sandra? :)

2006-08-02 @ 21:44:29
Postat av: Sandra

Jopp, cheap monday har sånna ja :P

Hihi, antagligen var det samma ja :P Jag älskade den men 298 var för mycket för mig :P får vänta på rean :P

2006-08-02 @ 23:11:22
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0