Efterblivna små stalkers

Det finns vissa människor som är mer komiska än andra.
Det finns två som är extra roliga. Eller ja, egentligen är det bara en som är störd medan jag förgäves försöker inbilla mig att den andra bara råkat fastna i tonåren.
Vi kan kalla dessa två för Guppi och Puttefnask.
Guppi är den s.k. "normala" medan Puttefnask has lost her mind ages ago.

Vi kan ta alldeles nyss som exempel. Jag sitter på msn och skriver med min kära vän Emma. Emma ursäktar sig för att springa ner till Statoil och handla. När hon återvänder så berättar hon denna lilla historia för mig;

På vägen hem så kom Guppi och Puttefnask gående, de blev helt tysta när de såg mig. Men när de var 100 meter bort så hör jag Puttefnask skrika "hååååårrraaaa".
Ja, ni vet, Puttefnask har lite svårt med uttalet så det finns mycket som kan bli komiskt i hennes närvaro.

Eller varför inte när Puttefnask, med avsikt, spiller en drink över Emma, knuffar henne så att hon nästintill ramlar ner för trappen och sen bara flinar?
Eller när hon, mitt på krogen, bland alla människor, skriker att Emma är en horjävel?
Eller när hon mångt om mycket hävdar att jag är en "emptyhead" utan värde?
Eller när jag, på Malmöfestivalen när jag möter upp Kitte och Nicko får höra både ett och annat från flickorna som köade vid staketet.
Eller, eller, eller.

Av exemplet från Statoil att döma så kan ju även ni förstå att dessa två är rädda för oss. Mig verkar de ha lagt av att tracka lika intensivt som förut eftersom de börjat inse att allt de säger är så ihåligt att de inte ens själva kan tro på det. Men ibland faller de tillbaka.
Sen att de aldrig vågar säg något när de är ensamma får mig att skratta ännu mer. Att hela grejjen bara är en sak de ägnar sig åt för att de är löjliga små idioter utan liv. Som då gör vårt liv till deras. Att de gör sitt lilla, lilla liv till ett liv fyllt utav hat, förföljning och tröttsamma glåpord är för mig ett mysterium.
Men iallafall, även om jag har fått det lite lugnare på sista tiden så är Emma deras absoluta favorithackkyckling. Tyvärr är jag inte i närheten så ofta när de hackar på Emma och det är verkligen tyvärr för jag går efter mottot "Rör Inte Min Kompis (Då dör du.)"

Men jag lovar, jag är jävligt sick and tired på den här sjuka barnleken nu, så nästa gång kommer jag inte ignorera er, det kommer jag verkligen inte.


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Tror jag kan gissa vem guppi och puttefnask är haha xD ses imorgon!

2008-09-04 @ 17:31:28
Postat av: p.

VA??!?!?? Jag skrev nästan samma inlägg för ett tag sedan! Kan inte bevisa det för jag tog bort min blogg men jag har sparat alla inlägg, så here it goes, lika sant som ditt:



"Efterblivna små rasister



Det finns vissa människor som är mer tragiska än andra.

Det finns två som är extra hemska. Eller ja, en av de är fortfarande ett barn och beter sig som ett, medan den andra är 20-nånting men råkat fastna i tonåren.

Vi kan kalla dessa två för Simpleton och Extrastoratänder.

Simpleton är den s.k. "normala", det är ju inte hennes fel att hennes bästa vän ljuger henne. Simpleton försöker bara verka vara en bitch och det är roligt och - på nåt sätt - gulligt när en sån liten flicka försöker det :) Extrastoratänder då, hon has lost her mind ages ago.



Vi kan ta alldeles nyss som exempel. Jag promenerar med min kära syster G när jag ser Simpleton och Extrastoratänder som går åt ett annat håll. De blev helt tysta när de såg oss. Men när de var 100 meter bort så hörde jag Extrastoratänder skrika "Pooooleeeen suuuuk!".

Ingen aning vad "suk" betyder, men ni vet, Extrastoratänder har lite svårt med uttalet (de stora tänderna, fattar ni...) så det finns mycket som kan bli komiskt i hennes närvaro.



På Erics fest stod Extrastoratänder på min väg så kanske spillde jag lite av hennes drink över henne när jag gick förbi, då skrek hon - fast stannade kvar där hon stod, för rädd för att närma sig - "vet ni polackerna inte hur man ska gå?!".

Eller när hon, mitt på ICA, bland alla människor, skriker att jag är en "jävla polack"?

Eller när hon säger "kurwas" om mina polska vänner?

Eller när jag har det kul på Markuskonsert i Lund (trots några barn kastar mynt på Markus när han kör sin finaste låt...) och plötsligt hör jag Simpleton och Extrastoratänder skrika nånting om Polen.

Eller när jag, på Malmöfestivalen när jag står i min flickväns famn har jag svårt att koncentrera på det för Simpleton springer hit och dit och hit efter vissa musiker bara för att visa att hon känner dem fast de verkar inte veta vem hon är.

Eller, eller, eller.



Alla de exempel visar att de två, speciellt Extrastoratänder, är rasister. Och löjliga små idioter utan liv. Som då gör vårt liv till deras. Att de gör sitt lilla, lilla liv till ett liv fyllt utav hat, förföljning och tröttsamma glåpord är för mig ett mysterium.



Jag har inte reagerat, de är ju bara barn och dessutom har jag mycket tålamod. Och vad kan man göra, slå dem? Våldet är rasisters grej så jag skulle lämna det till dem... men nej. Jag är jävligt sick and tired på den här sjuka barnleken nu, så nästa gång när jag ser dem nära mig kommer jag att göra dem ont.

2008-09-06 @ 19:55:12
Postat av: Sandra

Suck så du har hittat tillbaka? ^^

2008-09-06 @ 20:01:04
URL: http://vendelay.webblogg.se/
Postat av: Sandra

varför började jag om... ;(

2008-09-06 @ 20:12:45
Postat av: Sandra

Det är old shit att utge sig för att vara andra människor, har du inte lagt av med detta ännu?



Och... va?

2008-09-06 @ 20:17:56
URL: http://vendelay.webblogg.se/
Postat av: Sandra

det var inte jag som skrev det ^

2008-09-06 @ 20:18:57
Postat av: Sandra

Nej, vi säger det va. Du har liksom aldrig hört talas om IP-adress va?



Så, svara på min fråga, varför leker du dagisbarn med att utge dig för att vara mig? Ger det dig makt eller vadfan?

2008-09-06 @ 20:22:37
URL: http://vendelay.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Jag ser ju din IP-adress, vad menar du?

2008-09-06 @ 20:27:17
URL: http://vendelay.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Ingenting. Absolut ingenting.

Så, Paulina, gå och gör något vettigt istället.

2008-09-06 @ 20:28:22
URL: http://vendelay.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Om jag är Paulina, vem är du då?

2008-09-06 @ 20:37:04
URL: http://vendelay.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Om du inte har något att säga till mig förutom att bete dig som någon med allvarlig dysfunktionalitet i det sociala livet (och överhuvudtaget) så kan du sluta skriva.

2008-09-06 @ 20:42:51
URL: http://vendelay.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Dessutom ska jag till Debaser nu så hejdå din jävla polack!

2008-09-06 @ 20:48:22
Postat av: Sandra

Paulina, det jag aldrig kan förstå är det faktum att du kallar mig rasist helt utan någon som helst grund att stå på.

Och att du sedan i desperation skriver sådana där meddelanden i mitt namn gör dig än mer oförståelig för omvärlden.



Apropå Debban - igår så var det skönt att slippa dig, för en gångs skull.

2008-09-06 @ 20:52:42
URL: http://vendelay.webblogg.se/
Postat av: p.

haha, jag sprang till jobbet strax efter jag hade klistrat mitt inlägg, men jag ser att du hade ett litet trevligt samtal med dig själv under den tiden ;]



>Paulina, det jag aldrig kan förstå är det faktum att du kallar mig rasist helt utan någon som helst grund att stå på



läs mitt inlägg igen, det är fullt av exempel - vad är det som är så svårt att förstå?



Apropå Debban - det var skönt att slippa dig på Adam Green och The Hidden Cameras spelningar. En skillnad till mellan oss: jag går på konserter för att se nåt band som jag gillar eller är nyfiken på, du går på en konsert trots att du inte gillar bandet, men du tycker om att stalka "kändisar".

2008-09-07 @ 08:05:25
Postat av: Sandra

Herregud, är det så roligt att försöka få andra människor att tro att jag är lika mentalt förvirrad som du?



Det jag har svårt att förstå är det faktum att det inte är sant. Att jag inte uttalat mig rasistiskt alls. Dock har ordet "polen" vart ännu ett utav dina namn.



Ja, jag såg hur engagerad du var under, for example Kitespelingen. Du måste verkligen älska dem.

Adam Green suger och Hidden Cameras var jag tvungen att dissa eftersom jag huserade i Göteborg den dagen.



I övrigt så var den sista meningen en mycket intressant formulering för att komma från dig.

2008-09-07 @ 12:23:50
URL: http://vendelay.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Sådär, nu vart det lite rensat också.

2008-09-07 @ 12:26:01
URL: http://vendelay.webblogg.se/
Postat av: p.

du har tagit bort det = du skäms ;]



men here it comes igen!



VA??!?!?? Jag skrev nästan samma inlägg för ett tag sedan! Kan inte bevisa det för jag tog bort min blogg men jag har sparat alla inlägg, så here it goes, lika sant som ditt:



"Efterblivna små rasister



Det finns vissa människor som är mer tragiska än andra.

Det finns två som är extra hemska. Eller ja, en av de är fortfarande ett barn och beter sig som ett, medan den andra är 20-nånting men råkat fastna i tonåren.

Vi kan kalla dessa två för Simpleton och Extrastoratänder.

Simpleton är den s.k. "normala", det är ju inte hennes fel att hennes bästa vän ljuger henne. Simpleton försöker bara verka vara en bitch och det är roligt och - på nåt sätt - gulligt när en sån liten flicka försöker det :) Extrastoratänder då, hon has lost her mind ages ago.



Vi kan ta alldeles nyss som exempel. Jag promenerar med min kära syster G när jag ser Simpleton och Extrastoratänder som går åt ett annat håll. De blev helt tysta när de såg oss. Men när de var 100 meter bort så hörde jag Extrastoratänder skrika "Pooooleeeen suuuuk!".

Ingen aning vad "suk" betyder, men ni vet, Extrastoratänder har lite svårt med uttalet (de stora tänderna, fattar ni...) så det finns mycket som kan bli komiskt i hennes närvaro.



På Erics fest stod Extrastoratänder på min väg så kanske spillde jag lite av hennes drink över henne när jag gick förbi, då skrek hon - fast stannade kvar där hon stod, för rädd för att närma sig - "vet ni polackerna inte hur man ska gå?!".

Eller när hon, mitt på ICA, bland alla människor, skriker att jag är en "jävla polack"?

Eller när hon säger "kurwas" om mina polska vänner?

Eller när jag har det kul på Markuskonsert i Lund (trots några barn kastar mynt på Markus när han kör sin finaste låt...) och plötsligt hör jag Simpleton och Extrastoratänder skrika nånting om Polen.

Eller när jag, på Malmöfestivalen när jag står i min flickväns famn har jag svårt att koncentrera på det för Simpleton springer hit och dit och hit efter vissa musiker bara för att visa att hon känner dem fast de verkar inte veta vem hon är.

Eller, eller, eller.



Alla de exempel visar att de två, speciellt Extrastoratänder, är rasister. Och löjliga små idioter utan liv. Som då gör vårt liv till deras. Att de gör sitt lilla, lilla liv till ett liv fyllt utav hat, förföljning och tröttsamma glåpord är för mig ett mysterium.



Jag har inte reagerat, de är ju bara barn och dessutom har jag mycket tålamod. Och vad kan man göra, slå dem? Våldet är rasisters grej så jag skulle lämna det till dem... men nej. Jag är jävligt sick and tired på den här sjuka barnleken nu, så nästa gång när jag ser dem nära mig kommer jag att göra dem ont."

2008-09-08 @ 23:27:49
Postat av: Sandra

Suck, jag tog bort det för att mina läsare skall slippa se massa dravvel som ingen ändå bryr sig om.



Dock är jag intresserad utav att du svarar på mina frågor/påståenden i min föregående kommentar. Men som vanligt skiter du i att svara eftersom du inte har några svar då du vet att du bara häver ur dig osanningar.

2008-09-09 @ 00:18:12
URL: http://vendelay.webblogg.se/
Postat av: p.

VA??!?!?? Jag skrev nästan samma inlägg för ett tag sedan! Kan inte bevisa det för jag tog bort min blogg men jag har sparat alla inlägg, så here it goes, lika sant som ditt:



"Efterblivna små rasister



Det finns vissa människor som är mer tragiska än andra.

Det finns två som är extra hemska. Eller ja, en av de är fortfarande ett barn och beter sig som ett, medan den andra är 20-nånting men råkat fastna i tonåren.

Vi kan kalla dessa två för Simpleton och Extrastoratänder.

Simpleton är den s.k. "normala", det är ju inte hennes fel att hennes bästa vän ljuger henne. Simpleton försöker bara verka vara en bitch och det är roligt och - på nåt sätt - gulligt när en sån liten flicka försöker det :) Extrastoratänder då, hon has lost her mind ages ago.



Vi kan ta alldeles nyss som exempel. Jag promenerar med min kära syster G när jag ser Simpleton och Extrastoratänder som går åt ett annat håll. De blev helt tysta när de såg oss. Men när de var 100 meter bort så hörde jag Extrastoratänder skrika "Pooooleeeen suuuuk!".

Ingen aning vad "suk" betyder, men ni vet, Extrastoratänder har lite svårt med uttalet (de stora tänderna, fattar ni...) så det finns mycket som kan bli komiskt i hennes närvaro.



På Erics fest stod Extrastoratänder på min väg så kanske spillde jag lite av hennes drink över henne när jag gick förbi, då skrek hon - fast stannade kvar där hon stod, för rädd för att närma sig - "vet ni polackerna inte hur man ska gå?!".

Eller när hon, mitt på ICA, bland alla människor, skriker att jag är en "jävla polack"?

Eller när hon säger "kurwas" om mina polska vänner?

Eller när jag har det kul på Markuskonsert i Lund (trots några barn kastar mynt på Markus när han kör sin finaste låt...) och plötsligt hör jag Simpleton och Extrastoratänder skrika nånting om Polen.

Eller när jag, på Malmöfestivalen när jag står i min flickväns famn har jag svårt att koncentrera på det för Simpleton springer hit och dit och hit efter vissa musiker bara för att visa att hon känner dem fast de verkar inte veta vem hon är.

Eller, eller, eller.



Alla de exempel visar att de två, speciellt Extrastoratänder, är rasister. Och löjliga små idioter utan liv. Som då gör vårt liv till deras. Att de gör sitt lilla, lilla liv till ett liv fyllt utav hat, förföljning och tröttsamma glåpord är för mig ett mysterium.



Jag har inte reagerat, de är ju bara barn och dessutom har jag mycket tålamod. Och vad kan man göra, slå dem? Våldet är rasisters grej så jag skulle lämna det till dem... men nej. Jag är jävligt sick and tired på den här sjuka barnleken nu, så nästa gång när jag ser dem nära mig kommer jag att göra dem ont."

2008-09-09 @ 06:37:26
Postat av: p.

VA??!?!?? Jag skrev nästan samma inlägg för ett tag sedan! Kan inte bevisa det för jag tog bort min blogg men jag har sparat alla inlägg, så here it goes, lika sant som ditt:



"Efterblivna små rasister



Det finns vissa människor som är mer tragiska än andra.

Det finns två som är extra hemska. Eller ja, en av de är fortfarande ett barn och beter sig som ett, medan den andra är 20-nånting men råkat fastna i tonåren.

Vi kan kalla dessa två för Simpleton och Extrastoratänder.

Simpleton är den s.k. "normala", det är ju inte hennes fel att hennes bästa vän ljuger henne. Simpleton försöker bara verka vara en bitch och det är roligt och - på nåt sätt - gulligt när en sån liten flicka försöker det :) Extrastoratänder då, hon has lost her mind ages ago.



Vi kan ta alldeles nyss som exempel. Jag promenerar med min kära syster G när jag ser Simpleton och Extrastoratänder som går åt ett annat håll. De blev helt tysta när de såg oss. Men när de var 100 meter bort så hörde jag Extrastoratänder skrika "Pooooleeeen suuuuk!".

Ingen aning vad "suk" betyder, men ni vet, Extrastoratänder har lite svårt med uttalet (de stora tänderna, fattar ni...) så det finns mycket som kan bli komiskt i hennes närvaro.



På Erics fest stod Extrastoratänder på min väg så kanske spillde jag lite av hennes drink över henne när jag gick förbi, då skrek hon - fast stannade kvar där hon stod, för rädd för att närma sig - "vet ni polackerna inte hur man ska gå?!".

Eller när hon, mitt på ICA, bland alla människor, skriker att jag är en "jävla polack"?

Eller när hon säger "kurwas" om mina polska vänner?

Eller när jag har det kul på Markuskonsert i Lund (trots några barn kastar mynt på Markus när han kör sin finaste låt...) och plötsligt hör jag Simpleton och Extrastoratänder skrika nånting om Polen.

Eller när jag, på Malmöfestivalen när jag står i min flickväns famn har jag svårt att koncentrera på det för Simpleton springer hit och dit och hit efter vissa musiker bara för att visa att hon känner dem fast de verkar inte veta vem hon är.

Eller, eller, eller.



Alla de exempel visar att de två, speciellt Extrastoratänder, är rasister. Och löjliga små idioter utan liv. Som då gör vårt liv till deras. Att de gör sitt lilla, lilla liv till ett liv fyllt utav hat, förföljning och tröttsamma glåpord är för mig ett mysterium.



Jag har inte reagerat, de är ju bara barn och dessutom har jag mycket tålamod. Och vad kan man göra, slå dem? Våldet är rasisters grej så jag skulle lämna det till dem... men nej. Jag är jävligt sick and tired på den här sjuka barnleken nu, så nästa gång när jag ser dem nära mig kommer jag att göra dem ont."

2008-09-09 @ 15:03:46
Postat av: Sandra

alltså, jag kommer fortsätta ta bort den.

2008-09-09 @ 15:44:49
URL: http://vendelay.webblogg.se/
Postat av: p.

VA??!?!?? Jag skrev nästan samma inlägg för ett tag sedan! Kan inte bevisa det för jag tog bort min blogg men jag har sparat alla inlägg, så here it goes, lika sant som ditt:



"Efterblivna små rasister



Det finns vissa människor som är mer tragiska än andra.

Det finns två som är extra hemska. Eller ja, en av de är fortfarande ett barn och beter sig som ett, medan den andra är 20-nånting men råkat fastna i tonåren.

Vi kan kalla dessa två för Simpleton och Extrastoratänder.

Simpleton är den s.k. "normala", det är ju inte hennes fel att hennes bästa vän ljuger henne. Simpleton försöker bara verka vara en bitch och det är roligt och - på nåt sätt - gulligt när en sån liten flicka försöker det :) Extrastoratänder då, hon has lost her mind ages ago.



Vi kan ta alldeles nyss som exempel. Jag promenerar med min kära syster G när jag ser Simpleton och Extrastoratänder som går åt ett annat håll. De blev helt tysta när de såg oss. Men när de var 100 meter bort så hörde jag Extrastoratänder skrika "Pooooleeeen suuuuk!".

Ingen aning vad "suk" betyder, men ni vet, Extrastoratänder har lite svårt med uttalet (de stora tänderna, fattar ni...) så det finns mycket som kan bli komiskt i hennes närvaro.



På Erics fest stod Extrastoratänder på min väg så kanske spillde jag lite av hennes drink över henne när jag gick förbi, då skrek hon - fast stannade kvar där hon stod, för rädd för att närma sig - "vet ni polackerna inte hur man ska gå?!".

Eller när hon, mitt på ICA, bland alla människor, skriker att jag är en "jävla polack"?

Eller när hon säger "kurwas" om mina polska vänner?

Eller när jag har det kul på Markuskonsert i Lund (trots några barn kastar mynt på Markus när han kör sin finaste låt...) och plötsligt hör jag Simpleton och Extrastoratänder skrika nånting om Polen.

Eller när jag, på Malmöfestivalen när jag står i min flickväns famn har jag svårt att koncentrera på det för Simpleton springer hit och dit och hit efter vissa musiker bara för att visa att hon känner dem fast de verkar inte veta vem hon är.

Eller, eller, eller.



Alla de exempel visar att de två, speciellt Extrastoratänder, är rasister. Och löjliga små idioter utan liv. Som då gör vårt liv till deras. Att de gör sitt lilla, lilla liv till ett liv fyllt utav hat, förföljning och tröttsamma glåpord är för mig ett mysterium.



Jag har inte reagerat, de är ju bara barn och dessutom har jag mycket tålamod. Och vad kan man göra, slå dem? Våldet är rasisters grej så jag skulle lämna det till dem... men nej. Jag är jävligt sick and tired på den här sjuka barnleken nu, så nästa gång när jag ser dem nära mig kommer jag att göra dem ont."

2008-09-09 @ 23:35:51
Postat av: p.

VA??!?!?? Jag skrev nästan samma inlägg för ett tag sedan! Kan inte bevisa det för jag tog bort min blogg men jag har sparat alla inlägg, så here it goes, lika sant som ditt:



"Efterblivna små rasister



Det finns vissa människor som är mer tragiska än andra.

Det finns två som är extra hemska. Eller ja, en av de är fortfarande ett barn och beter sig som ett, medan den andra är 20-nånting men råkat fastna i tonåren.

Vi kan kalla dessa två för Simpleton och Extrastoratänder.

Simpleton är den s.k. "normala", det är ju inte hennes fel att hennes bästa vän ljuger henne. Simpleton försöker bara verka vara en bitch och det är roligt och - på nåt sätt - gulligt när en sån liten flicka försöker det :) Extrastoratänder då, hon has lost her mind ages ago.



Vi kan ta alldeles nyss som exempel. Jag promenerar med min kära syster G när jag ser Simpleton och Extrastoratänder som går åt ett annat håll. De blev helt tysta när de såg oss. Men när de var 100 meter bort så hörde jag Extrastoratänder skrika "Pooooleeeen suuuuk!".

Ingen aning vad "suk" betyder, men ni vet, Extrastoratänder har lite svårt med uttalet (de stora tänderna, fattar ni...) så det finns mycket som kan bli komiskt i hennes närvaro.



På Erics fest stod Extrastoratänder på min väg så kanske spillde jag lite av hennes drink över henne när jag gick förbi, då skrek hon - fast stannade kvar där hon stod, för rädd för att närma sig - "vet ni polackerna inte hur man ska gå?!".

Eller när hon, mitt på ICA, bland alla människor, skriker att jag är en "jävla polack"?

Eller när hon säger "kurwas" om mina polska vänner?

Eller när jag har det kul på Markuskonsert i Lund (trots några barn kastar mynt på Markus när han kör sin finaste låt...) och plötsligt hör jag Simpleton och Extrastoratänder skrika nånting om Polen.

Eller när jag, på Malmöfestivalen när jag står i min flickväns famn har jag svårt att koncentrera på det för Simpleton springer hit och dit och hit efter vissa musiker bara för att visa att hon känner dem fast de verkar inte veta vem hon är.

Eller, eller, eller.



Alla de exempel visar att de två, speciellt Extrastoratänder, är rasister. Och löjliga små idioter utan liv. Som då gör vårt liv till deras. Att de gör sitt lilla, lilla liv till ett liv fyllt utav hat, förföljning och tröttsamma glåpord är för mig ett mysterium.



Jag har inte reagerat, de är ju bara barn och dessutom har jag mycket tålamod. Och vad kan man göra, slå dem? Våldet är rasisters grej så jag skulle lämna det till dem... men nej. Jag är jävligt sick and tired på den här sjuka barnleken nu, så nästa gång när jag ser dem nära mig kommer jag att göra dem ont."

2008-09-10 @ 01:33:25
Postat av: p.

VA??!?!?? Jag skrev nästan samma inlägg för ett tag sedan! Kan inte bevisa det för jag tog bort min blogg men jag har sparat alla inlägg, så here it goes, lika sant som ditt:



"Efterblivna små rasister



Det finns vissa människor som är mer tragiska än andra.

Det finns två som är extra hemska. Eller ja, en av de är fortfarande ett barn och beter sig som ett, medan den andra är 20-nånting men råkat fastna i tonåren.

Vi kan kalla dessa två för Simpleton och Extrastoratänder.

Simpleton är den s.k. "normala", det är ju inte hennes fel att hennes bästa vän ljuger henne. Simpleton försöker bara verka vara en bitch och det är roligt och - på nåt sätt - gulligt när en sån liten flicka försöker det :) Extrastoratänder då, hon has lost her mind ages ago.



Vi kan ta alldeles nyss som exempel. Jag promenerar med min kära syster G när jag ser Simpleton och Extrastoratänder som går åt ett annat håll. De blev helt tysta när de såg oss. Men när de var 100 meter bort så hörde jag Extrastoratänder skrika "Pooooleeeen suuuuk!".

Ingen aning vad "suk" betyder, men ni vet, Extrastoratänder har lite svårt med uttalet (de stora tänderna, fattar ni...) så det finns mycket som kan bli komiskt i hennes närvaro.



På Erics fest stod Extrastoratänder på min väg så kanske spillde jag lite av hennes drink över henne när jag gick förbi, då skrek hon - fast stannade kvar där hon stod, för rädd för att närma sig - "vet ni polackerna inte hur man ska gå?!".

Eller när hon, mitt på ICA, bland alla människor, skriker att jag är en "jävla polack"?

Eller när hon säger "kurwas" om mina polska vänner?

Eller när jag har det kul på Markuskonsert i Lund (trots några barn kastar mynt på Markus när han kör sin finaste låt...) och plötsligt hör jag Simpleton och Extrastoratänder skrika nånting om Polen.

Eller när jag, på Malmöfestivalen när jag står i min flickväns famn har jag svårt att koncentrera på det för Simpleton springer hit och dit och hit efter vissa musiker bara för att visa att hon känner dem fast de verkar inte veta vem hon är.

Eller, eller, eller.



Alla de exempel visar att de två, speciellt Extrastoratänder, är rasister. Och löjliga små idioter utan liv. Som då gör vårt liv till deras. Att de gör sitt lilla, lilla liv till ett liv fyllt utav hat, förföljning och tröttsamma glåpord är för mig ett mysterium.



Jag har inte reagerat, de är ju bara barn och dessutom har jag mycket tålamod. Och vad kan man göra, slå dem? Våldet är rasisters grej så jag skulle lämna det till dem... men nej. Jag är jävligt sick and tired på den här sjuka barnleken nu, så nästa gång när jag ser dem nära mig kommer jag att göra dem ont.

2008-09-10 @ 13:58:31
Postat av: p.

VA??!?!?? Jag skrev nästan samma inlägg för ett tag sedan! Kan inte bevisa det för jag tog bort min blogg men jag har sparat alla inlägg, så here it goes, lika sant som ditt:



"Efterblivna små rasister



Det finns vissa människor som är mer tragiska än andra.

Det finns två som är extra hemska. Eller ja, en av de är fortfarande ett barn och beter sig som ett, medan den andra är 20-nånting men råkat fastna i tonåren.

Vi kan kalla dessa två för Simpleton och Extrastoratänder.

Simpleton är den s.k. "normala", det är ju inte hennes fel att hennes bästa vän ljuger henne. Simpleton försöker bara verka vara en bitch och det är roligt och - på nåt sätt - gulligt när en sån liten flicka försöker det :) Extrastoratänder då, hon has lost her mind ages ago.



Vi kan ta alldeles nyss som exempel. Jag promenerar med min kära syster G när jag ser Simpleton och Extrastoratänder som går åt ett annat håll. De blev helt tysta när de såg oss. Men när de var 100 meter bort så hörde jag Extrastoratänder skrika "Pooooleeeen suuuuk!".

Ingen aning vad "suk" betyder, men ni vet, Extrastoratänder har lite svårt med uttalet (de stora tänderna, fattar ni...) så det finns mycket som kan bli komiskt i hennes närvaro.



På Erics fest stod Extrastoratänder på min väg så kanske spillde jag lite av hennes drink över henne när jag gick förbi, då skrek hon - fast stannade kvar där hon stod, för rädd för att närma sig - "vet ni polackerna inte hur man ska gå?!".

Eller när hon, mitt på ICA, bland alla människor, skriker att jag är en "jävla polack"?

Eller när hon säger "kurwas" om mina polska vänner?

Eller när jag har det kul på Markuskonsert i Lund (trots några barn kastar mynt på Markus när han kör sin finaste låt...) och plötsligt hör jag Simpleton och Extrastoratänder skrika nånting om Polen.

Eller när jag, på Malmöfestivalen när jag står i min flickväns famn har jag svårt att koncentrera på det för Simpleton springer hit och dit och hit efter vissa musiker bara för att visa att hon känner dem fast de verkar inte veta vem hon är.

Eller, eller, eller.



Alla de exempel visar att de två, speciellt Extrastoratänder, är rasister. Och löjliga små idioter utan liv. Som då gör vårt liv till deras. Att de gör sitt lilla, lilla liv till ett liv fyllt utav hat, förföljning och tröttsamma glåpord är för mig ett mysterium.



Jag har inte reagerat, de är ju bara barn och dessutom har jag mycket tålamod. Och vad kan man göra, slå dem? Våldet är rasisters grej så jag skulle lämna det till dem... men nej. Jag är jävligt sick and tired på den här sjuka barnleken nu, så nästa gång när jag ser dem nära mig kommer jag att göra dem ont.

2008-09-11 @ 17:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0