Going home? Fail.


Och jag som skulle vara hemma och ta det lugnt.

Igårkväll var jag och mina kära kamrater på bio, efter det var det menat att jag skulle ta min buss hem för att ha en stilla kväll för mig själv. Lite rekreation.
Men tror ni på den?
Nej, såklart inte. Vi gick ut på krogen, sket i sista tåget och kvällen slutade med att jag och Emelie hamnade i något kollektiv ute på Hisingen.
Där åt vi nudlar.
Nudlar är bra mat. Fin mat.
Älskningsmat.

Efter diskussioner om jordens undergång, kärnfysik och diverse konspirationsteorier så bevisade Calle för mig att han är en mycket djup människa;
Jag; Men varför gillar du inte henne då?
Calle; För hon är tjock såklart.

Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0