Get Lucky säger byebye och jag blir svingad i luften

Igår kväll var jag och Cassandra på Debaser och muppade runt.
Jag hade förhoppningar om att The Embassy skulle vara lite kul att se men icke. Jag ville operera bort hörseln under hela spelningen. Eller sticka en kniv i magen. Bränna mig med ciggaretter. Hälla alla sprit som fanns över mitt länge ompysslade hår. Vadsomhelst hade vart bättre än den urusla show vi fick se.

Förutom vänner och bekanta så träffade vi ett par trevliga engelsmän.Tyvärr förstår ingen när man bara är trevlig men inte har något somhelst intresse av att, let's säg gå hem med dem. Som tur var kom Kitte ut ganska precis och räddade de arma små flickorna.
Kittes vän Simon var lagom full och sade sig ha telepatiska funktioner med mig och Cassandra. Efter det så frågade han om min vikt och jag blev rätt stött. Jag trodde nämligen att han, i sitt berusningstillstånd, skulle säga något elakt men funderar länge och säger "Du kan ju inte väga någonting!"  för att direkt efter få för sig att det var världens smartaste idé att lyfta upp mig och kasta mig upp och ner.
Jag var inte ett lika stort fan utav den händelsen som både han och de andra var.

Och Nicklas och hans tjej Lelo flyttar till Stockholm redan imorgon, det tycker jag är lite bra iallafall. Med tanke på att jag själv skall flytta dit om sisådär 10 månader. De skall öppna klubben där istället. I like that.

Idag är det huvudvärk och fika som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0