För ibland vill du bara mörda alla omkring dig

Var nere i stan tidigare idag för att handla present till min fina syster som fyller år imorgon.
Eller idag. Det beror på hur man ser det.

Var inne på Nordstan.
Gå inte till Nordstan på en lördag. Gör inte det.

Efter självmordstankar och andra morbida idéer så fann jag friheten.
Ljuset syntes och jag kom ut... i Brunnsparken.

Det var ju inte direkt en uppgradering så jag hoppade på närmsta spårvagn. Vart den än skulle åka, det spelade inte mig någon roll. Bara jag kom därifrån.
Hoppade av på hållplatsen efter, slank in på Magasinsgatan och hittade världens bästa present.
Och nu vill jag äta lussebullar.


Ibland är det bekvämt att bo på landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0