Facebook talar alltid sanning och är absolut

STRENGTHS:

most talkative
prettiest
most helpful


WEAKNESSES:

most trustworthy
most studious


Nähä. Så ni litar inte på mig.
Men hjälpsam, det är jag. Mot alla små vänner och bekanta som jag ljuger för all day long.
Hjälpsamhet är bra att utnyttja, (de gånger jag talar sanning?)
Ni verkar rätt schyssta måste jag säga.
Lite som den där jobbiga bruden i skolan som alltid ville leka med en när man fått en ny Barbie, en ny studsmatta eller när föräldrarna skaffade pool. Men när nyhetens behag har lagt sig, ja då går ni någon annanstans och kallar den forne vännen för de fulaste ord ni kan komma på.
Schyssta, som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0