Drunkdial har övergått i drunksms.

Tänkte dela med mig utav mina kära vänners förmåga att konstruera SMS på sena nätter och tidiga dagar;
00.05 Från M; Debasre är finu, kommer du hit, jag väntar dej? (Notera att jag var i en helt annan stad, 30 mil bort denna kväll)
00.07 Från M; Värsta snyyygga killen, jag gå nu. (So much for that friendship.)

06.23 Från B; Jag har blåa strumpbyxor med hål i. Det är bra. Går snabbare då. För annars är det blött och det tycker jag inte om för det är blött och inte torrt och det är dumt för jag gillar inte blött eftersom blött är klibbigt och inte torrt. (Man kan aldrig vara för tydlig.)

05.10 Från C; Jag gadd ingey bete ofö jag dial napp. (...men man kan inte vara för otydlig heller...)

Och avslutningsvis en väldigt nödvändig information, både för mig när jag fick det och för er nu. Jag blev så glad när jag fick SMS:et. Det kändes så... skitviktigt att vakna mitt i natten för.
02.20 Från L; JAG SKA KNULLA NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0