Att sova i ovisshet

Jag har börjat drömma drömmar som är alldeles för realistiska för att det ens skall vara kul.
Det går ut på att jag drömmer helt normala saker men när jag ligger där och drömmer så får jag panik och "vet" att det är på riktigt. Ibland kan jag tillochmed vakna upp mitt i natten och på fullt allvar tro att det har hänt och inte alls har varit en dröm.
Jag är lite dålig på exempel så ni får fantisera själva. Enda jag kan komma på just nu är det om att Emma skulle sälja Peaches och Mika, vilket gav mig extrem panik. Fast jag visste inte om det var sant eller ej. Jag minns att min lösning gick ut på att jag skulle röva bort dem. Alternativt köpa dem själv.

Såhär hade jag när jag var riktigt liten men när jag var... runt 13 så försvann de obehagligt äkta drömmarna men nu är de alltså tillbaka. Jag är inte så förtjust i det eftersom jag aldrig får en lugn sömn utan har halvt panik hela natten över att jag, i drömmen, måste få tag i personen ifråga och höra hur det egentligen ligger till. Om allt är sant eller ej.
Men jag får såklart aldrig tag i dem.
Så då går jag runt och grubblar för mig själv och förvärrar allt.
Toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0