Aldrig får man vara ifred

Jag sitter på toa och bajsar men tror ni man får göra det ensam när man är i föräldrahemmet? Såklart ej.
Min far knackar på och säger lyriskt "Sandra, Sandra, titta på den här LP-skivan, känner du igen killen i mitten?!" och öppnar ogenerat dörren och kastar in skivan till mig.
Väldigt engagerat så svarar jag "Nej" och ger tillbaka den. Men självklart, en lång utläggning om vem snubben är följer.
Pappa stänger till dörren.
Två sekunder senare ropar min mor på mig.
"Sandra, jag hittade Billy Idol-skivan, vilken var den där trejde låten som var så bra nu igen?" och även hon öppnar dörren och står och pratar om skivan.

Jag som bara ville få bajsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0