Skånskan flyttar in

Sådär, nu vart min blogg flyttad till nya servrar.
Det är anledningen till att jag inte bloggat de senaste dagarna, det och min sköna lathet.
Helgen spenderades lite härochvar, både Lund, Humlebaek, Helsingborg och en hel del anda skånska städer är inblandade. (Danmark är skåne. Nästan.)

Skönast var de gröna kullarna inne på Louisiana, världens bästa museum.
14-årigast var Markus Krunegård i Lund. Men vi gillar 14 år.
Fylleknattigast var mina klasskamrater i Helsingör. Det var riktigt roligt, konstig mat och mycket Jäger?
Tröttast var lätt jag och Emma i Malmö.
Fulast var också Malmö, men det var inte vi som var fula. Haha.

Usch, jag är så dålig på att sammanfatta en längre tidsperiod.
Så nu slutar jag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0