I'm high on you and on drugs?

Idag har vart en mycket lustig dag.
Min klasskamrater skulle antagligen säga att var antingen är dum i huvudet eller hög.
Helst båda två på en gång.
Dagen har spenderats på förvirring och dumma argument.
Såsom att det är konstruktivt att slåss, utfrysning är lösningen på aggresvia människor och att Israel iallafall är smarta ibland. Inget fel i mina hjärndöda argument om jag väl haft något mer att säga än just dessa orden?
Hur jag kom hem med bussen minns jag inte. Och så råkade jag tappa mobilen i asfalten så nu piper den lite då och då, bara för att det är kul.

Detta avrundades i att jag i min förvirring råkade cutta upp halva vänsterarmen med hjälp utav ett par nycklar.
Om det hjälper så kan jag påpeka att detta var fullkomligt oavsiktligt och inget jag skulle göra medvetet.
Eller rekommendera till er för den delen heller, för det svider som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0