Attention! (We like internskämt!)

Jahaja.
Hur sammanfattar jag allt som hänt de senaste dagarna?
Jag åkte till Stockholm och mötte Viktor. Träffade även Emmas andra assistent Henrik (som för övrigt ser ut som en hemlig tvillingbror till Per).
Vi åkte ut till Ekerö.
Ekerö är fint, lite som Gråbo faktiskt. Fast med bättre förbindelser till storstaden.

Jag och Ylva var på Götgatsbacken igår, blev tillfrågad om att vara hårmodell antingen idag eller imorgon men hade tyvärr redan köpt skitbiljetten hem till Göteborg.
Funderade allvarligt på att köpa ny hembiljett, klippningen och färgningen i den digniteten hade gått på runt 2500 om jag betalt för kalaset.
Men icke, jag gick in på American Apparel och handlade fina saker istället.

Jag, Ylva och Fredrik spelade Bishi Bashi en hilma massa igår, sen fick vi dit Maria också.
Bishi Bashi måste seriöst vara det roligaste TV-spelet jag spelat på länge. Riktigt dåliga gamla japanska minispel där man tävlar emot varandra.
85 minispel för 45 kronor.
We like.
Oändliga timmar med roligheter och bisarrheter. Det absolut bästa (i mitt skruvade tycke) är namnen på spelen, med Left-And-Right Jumping Girl på topplaceringen.
Och vad namnet säger är verkligen vad du får.

Kommentarer
Postat av: Ylva W.

Vesus! I luv it ^_^ Baddräkten var ju klockren juww. Men jag har seriös retarded games-abstinens. =P Kramaaar honeybun.

2008-05-07 @ 16:11:04
URL: http://witherwings.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0