I'm not totally useless

Har äntligen fått igång Internetet här hemma hos Emma, det fuckar totalt med min dator och jag har fått runt 10-20 damputbrott. När jag senare skrev ett sms med texten "JAG GER UPP!" så började det funka. Mystiskt.

Imorgon bär det av till Hultsfred, skall ner till Västra Hamnen och träffa Emma och Oscar vid 14.00, woho.
Och, gissa tre gånger vad jag glömt?
Även om jag blivit påmind både på Adminforumet och utav min moder? Jo, stövlar.
Grattis Sandra.


Och så har jag klippt håret idag. Satt på Urban by Björn Axén hela morgonen och bara njöt. Annika skrev i rockfotobloggen om att man väljer frisörer utifrån hur bra musik de spelar i högtalarna.
Och Urban by Björn Axén är min kärlek.
Babyshambles. The Killers. Patrick Wolf. The Knife. Mando Diao.
Och på slutet innan jag skulle gå började de spela en massa 70talsoldies.
We like?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0