My feet has never touched the ground

Igår kväll mötte jag upp med mina fina vänner Emelie, Isabella, Amanda och Julia. Vi gick på Sticky Fingers och hade trevligt. Faktiskt. (Jag kommer fortsätta ha fördomar mot Sticky Fingers och dess klientel tills jag dör.) Som tur är så ha man så fina vänner att det inte spelar någon roll att resten är små lantisretards som aldrig vart på klubb innan.
I övrigt så har jag ägnat hela dagen åt att spy galla över hur tråkigt Göteborgs klubbliv är. Det där ickeexisterande klubblivet.

Sen så har jag lyssnat på demon utav Far Away From Man och vart lite löjlig.
Men man får vara det.
Ibland.
Någon gång.
Vart 4 år.
Eller fan.
Kanske inte alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0