Hur man inte skall vakna upp på morgonen

Jag vaknar på morgonen utav att telefonen ringer. Min mor.
Ingenting viktigt, försöka somna om igen.
2 minuter senare får jag ett sms från Emma. "Ring mig såfort du kan."
Said and done, riiiiing riiiiing.
Det är tydligen trubbel. Runtringning och jag får ett nummer till en herre som just nu befinner sig i Norge.
Intervju om 30 minuter. Upp ur sängen och förbered.

Fast herrn satt på ett tåg så vi hörde ej varandra. Herrn vill att jag skall ringa om en timma då han är framme på hotellet.
Sure.
Men herrn har ingen koll på sitt schema. När jag ringer upp så säger hans vän att herrn står i duschen och skall upp på scen om en liten stund.
Vänta en timma till.
Hejsan, dags för intervju. Söt människa. Snäll.
Snäll inifrån och ut, utifrån och in.
Färdigt.
Och nu - frukost. Klockan 17.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0