Såhär är man när man är jävligt tråkig av sig

Idag var jag riktigt vuxen av mig.
Lite creepy när man väl insåg what a geek man är.
Var nere i ett köpcentra och på min ena sida har vi Vero Moda med 80% slutrea och på andra sidan har vi Bokia.
På ena sidan har vi massor av fina och billiga kläder.
På andra sidan har vi Bokia (what's more to say liksom. Bokia. Usch.)

Gissa vart jag går?
Jo, raka vägen in på Bokia.
Okey om det hade vart så att jag köpt något värdefullt och vettigt, kurslitteratur, en roman eller annan ströläsning.
Men nejdå, jag går och köper en almenacka och en bunt plastfickor.

En almenacka och plastfickor.

För 150 kronor.

Jag kunde ju ffs köpt både byxor och klänning för 150 kronor.

Ledsen Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0