Ibland gillar man inte sig själv

Visste ni att det är såhär (klämmer ihop tummen och pekfingret) roligt att storhandla när man inte har bil?
Utan när man åker på en jävla cykel?
'twas a miracle att jag inte åkte i diket på väg hem från affären.
Jag har väl nämt det innan men min mor är på sjukhus och det leder automatiskt till att jag står för matinköpen i det här huset.
Så, 5 fullpackade påsar, en mountainbike och en grinig Sandra lyckades samarbeta tillslut.
Fast jag ska inte klaga, jag bor 500 meter från affären.
Det blir ju så hemskt när man inser vilken pussy man är. Jag hade kunnat få klaga om jag behövde gå 2 mil fram-och-tillbaka för att hämta vatten varje dag.
Då skulle det vart acceptabelt att klaga.
Men inte nu.
Nu är jag en lagom-mellanmjölks-gör mig osynlig-mes.
A mes with a capital m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0