Strike One

Om ni nu inte redan visste det så är jag lika intelligent som en treåring ibland.
Detta bevisades i söndags.
Jag, Emma och Emerentia är påväg hem från Karlskoga och vi bestämmer oss för att äta.
Hungrig och trött som jag är så tänker jag inte alls på det faktum att jag inte kan äta på vissa ställen.
Vi ser ett Burger King och vi svänger av för att få i oss lite käk.
Först igår kom jag på att "fan, jag är ju allergisk mot BK".

Jo, precis så är det. Jag kan äta små hamburgare och cheeseburgare men såfort jag tar något större så får jag en allergisk reaktion 1-2 dagar efteråt.

Så nu ser jag ut som om jag blivit stucken av 25494 getingar.

Toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0