Skönaste snubben som hängt på Rosenbad

Tidigare idag satt jag, konstigt nog, och funderade på min favoritpolitiker här i Sverige. Jag var inte helt säker men Leif Pagrotsky kändes tillslut som nummer ett.
No more thinking of that liksom.

Sen går jag in på Facebook och fjantar runt och då berättar Facebook att jag borde känna följande personer:
Nu till det jag ville få sagt!
Jag tittade på mutual friends. Tjuvkikade på Leifs relationsdetaljer med folk.
Vad sägs som "They hooked up and it was in kents turnebuss på turne 19" , "They lived in a tent on the shore of Volga, and we partied like it was back in 1999"  och "They met randomly: at festivals, bars and Hotnights turnébuss".

Nu är jag helt säker på att Leif Pagrotsky är min favoritpolitiker.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

what har han facebook?^^

2008-08-04 @ 19:12:59
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0