Scary skogsbor

Jag sitter nu i presstältet, nej vänta, presstugan på Putte I Parken.
Det är en mycket undrlig festival vars första namnförslag var "Pippa I Parken".
Där har ni nivån liksom.

Men trevligt är det. Fast jag är lite skärrad inför att se vår lägenhet senare inatt. Det är nämligen så att de finurliga människorna här på PIP, har inrett lägenheter efter tema. Och vi på Rockfoto vet ännu inte vad det är för bisarr fantasi vi skall leva i de kommande dagarna.

Måtte det inte bli Spöklägenheten. Eller Vilda Västernlägenheten. Och verkligen inte Datorlägenheten.

Ni kan följa mig, Rockfoto och festivalen här.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

önskar att jag hade kunnat åka dit :/



då får man spana in din blogg då för att följa festivalen istället :)

2008-08-02 @ 09:44:48
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0