Jävla Västtrafik.

Idag har varit en mycket underlig dag. Eller snarare, igår, inatt och idag.
Först av allt så arbetade jag fram till klockan fem för att snabbt dra hem to eat, shower and do some make-up. Smink, vilket jag för övrigt har helt slut på just nu och has to go natural for a couple of days.

In till stan, träffa tjejerna och hamna i sjukt lång kö.
Väl inne var det så mycket folk att man knappt kunde andas och någon jävel slog till min nyinköpta öl så att den föll rakt ner i mitt knä. Jag skiter i ölen men det var inte alltför kul att gå omkring i pisseblöta jeans.
Helt nya jeans dessutom.

När kvällen led mot sitt slut och vi är påväg hem så drar DJ:n igång "Kom Igen Lena" och jag blir lite nostalgiglad och dansar. Emelie dansar också. Plötsligt stannar hon till och utbrister "Faaaan Sandra! Jag diggar ju för i helvete till Håkan. Det är ute med mig!"  stackarn kunde inte släppa denna traumatiska upplevelse på mycket länge.

När vi skulle hem vid klockan 12 så åkte tåget och bussen för tidigt.
Vi fick sitta på Tintin, äta köttbullemackor och sen åka framochtillbaka med andra tåg medans vi väntade på att få komma hem och sova.
Min buss gick klockan 7 på morgonen.
Tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0