(Förhoppningsvis) Aldrig mer Way Out West-besökare

Way Out West är en dålig festival.
De skiter i sina besökare såfort de där 1300 kronorna är betalda.
Pressen och artisterna tas det däremot bra hand om. De har ju makt att såga festivalen så självklart lurar man i dem att de är uppstyrda och duktiga. Fördelar och bekvämligheter till de betydande.
Besökarna är bara ett onödigt ont.

Det dryga i det hela är att hur mycket jag än ogillar festivalen så bokar de jävligt bra band. Så man måste gå. Även om man verkligen inte vill stödja ett gäng vuxna(?) människor som inte verkar ha koll på någonting.
Förra året kunde man acceptera de fadäser som inträffade, det var ju första året.
Men i år så, inte bara var de gamla problemen kvar, utan de utökade även listan med en hel del grejjer som jag för mitt liv inte kan förstå att en tänkande människa skulle tycka är rätt.

Tacka vet jag Peace & Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0