Dancing all night long

Det blev ingen träff med Calle igår då de skulle på födelsedagskalas.
Efter lite internetetande så upptäckte vi att Johnossi skulle spela i Hamburg på kvällen så vi drog dit.
När vi var där, 21-30 var dock spelningen slut så det sket ju sig och vi fick leta vidare.
Men att leta efter en vanlig klubb i Hamburg är ju som att leta efter snygga människor på Stureplan.
Efter ett gäng avgator så kom vi fram till ett ställe som såg okey ut och inte nog med att det var okey, Emmas kompisar Sounds Like Violence skulle spela där så vi gick in.

Bra spelning. Men jag är nu döv.

Efter detta så gick vi till Molotow, det ställe som var "the one" för alternativt folk.
Det var verkligen skitkul, bra musik hela kvällen och det verkade som om det bara var vi som kände igen verkligen allt.
Vid 3.30 så kände jag, jaaag. Sandra "stanna tills du ramlar och dör" Hellstenius, att vi borde gå hem för att få lite sömn inför den kommande arbetsdagen.
And we did.
Våra problem med att hitta bilen skall vi inte ens prata om. Gosh.

Idag har vi vart runt med Sugarplum Fairy och fotat hela dagen med små stopp för käk och öl.
Jag tror att det kommer bli helt sjukt bra bilder, eller, jag vet att det kommer bli sjukt bra!
Lite "backstagebilder" kommer såfort jag laddat in dem i datorn och fixat till dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0