Långsiktiga projekt är verkligen inte min grej

Varför blir det alltid såhär? Jag har all tid i världen till att planera saker och genomföra dem, men nu sitter jag ändå här och har två arbeten som skall vara helt färdiga på onsdag och jag har inte ens givit dem en tanke.
Den ena, den lättare, där skall jag berätta om vad kultur är för mig med hjälp av att visa diverse saker ur mitt liv. Visst, easy to do, jag vet hur det skall se ut men det är det där med tiden, det tar ett tag att fixa alltihop.
Sen.
Den där fotouppgiften som hela min klass avskyr mig för att jag tvingade på dem. Jag har fortfarande inte a clue in universe om vad jag skall göra. Komplementfärger my ass. Produktplacering är inte min grej, mitt huvud slutar fungera när detta kommer på tal. Och sen då komplementfärger på det.
Mina klasskamrater är dessutom lika uppfinningsrika som Crocsskorna är snygga. Alla har (antagligen ovetandes om varandra) användt sig av samma saker. Tråkigt.
Men jag sitter och funderar för fullt och ber till gud att det skall bli bra väder imorgon så jag kan sno ihop nån skit att lämna in. Det kommer gå käpprätt åt Helsinki.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0