Färger och mönster när de är som bäst

Jag är high on pain killers.

Jag skulle vilja skriva att galleria SOUK i Stockholm är en skitgalleria. Jag skulle verkligen vilja det. Människorna man ser därinne har lika mycket personlighet och intelligens som ett äpple. Jag är bästbästbäst och snyggast av alla är mottot bland dessa brudar. Dessutom ser de likadana ut. Den ena mer sne än den andra.
Men tydligen ska de vara vackra.
Tydligen.
Jag ser det då inte. Men iallafall, jag och Emma var inne på SOUK och även om klientelet var tråkigt så har jag aldrig sett en underbarare galleria. Herregud. Jag hade kunnat bo där i veckor.
Accesoarer i alla färger och material, skor i alla varianter, kläder som du bara orkar drömma om i vanliga fall. Herregud, det var heaven on earth. Fast utan pengar så var det inte lika roligt.
Hittade ett par byxor som både jag och Emma var rätt pepp på att köpa till Ola, ett par guld/silver (vet ärligt talat inte vad det var för färg men en blek blandning) med skyhög midja och helt makalös modell.
Nån slags herr60-tal fast i feminim tappning. Och vida. Mycket vida.
Tillslut fick vi gå ut därifrån för vi klarade inte mer.
Får helt enkelt spara på mig en massa pengar och åka dit en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0