De ljög och bedrog oss med sanningen

Dagens

Problem:
Det regnar ute vilket spolierar våra inspelningar.
Känsla: Jag vill gå och dö under en sten nånstans.
Bedrift: Jag gick upp, räknas det?
Mantra: "Snart är dagen över! Snart är dagen över!"
Längtar tills: På torsdag då jag skall in till stan för att köpa mig lite nya kläder.
Vill: Göra något vettigt. Alternativt hitta på något intressat att skriva i den här bloggen men eftersom jag har vart hjärndöd det senaste så kommer jag inte fram till någonting. Förlåt.
Musik: Haha, faktiskt så lyssnar jag på "Ingenting" utav Kent. Pinsamt ja. Men oh så bra musik, helt klart en utav deras bästa låtar.
Mat: Käkade en halv liten baguette med räkor, sallad och tomater förut. Det är väl allt för idag än sålänge.
Bilder: Som påminner mig om gamla dagar.

image252
Vintern 2004?
Jag var indiepop/rockare. Vilket jag är än idag mer eller mindre, man utvecklas väl direkt från indiepoppare till tedrickande kulturtöntselit. Samma musik, samma människor. Bara några år äldre.
Är man från Göteborg så är man ju iochförsig en aning skadad utav det där redan från födseln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0