Art has become something which is only related to objects, and not to individuals, or to life

Is doubt just a feeling of not beeing fully accepted? Doubt is not for you. Doubt is not for me.
Together we are strong and together we can make our lives big and beautiful with no doubt in ourselves.

Jag läser Madness & Civilization av M. Foucault. Förra gången var jag inte lika koncentrerad utan skumläste den bara, men det behövs nog flera omgångar för att kunna förstå den.
Jag tror att jag kan ha missuppfattat en uppgift vi fick häromdagen. Vi skulle låna valfri bok och efter detta göra en traditionell bokrecension på denna. Kan bli en aning svårt med denna bok men det skiter jag i.
Jag läser vad jag vill. No matter what they say.
Imorse på bussen så ville jag mörda barnen bakom mig. Jag läste preface:et och ungarna sjöng Old McDonald hela vägen från mig och in till Lerum. 17 minuter utav rent lidande.
De blev dock en aning skrämda när jag vände mig om och stirrade dem i ögonen. Mina ögon har inte så många nyanser och svartnar ännu mer när jag är arg.
Kan vi inte införa barnskatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0