From Paris to Berlin and every disco we get in...

Då var jag hemma från naziland och sitter än en gång och funtar på hur sjukt tråkigt det faktiskt är i Göteborg. Även om jag är extremt fördomsfull och ogillande ang. Tyskland så kunde jag inte låta bli att älska gamla östBerlin. Hittade ett mysigt litet Simpanaktigt fik där jag åt helt underbara italienska mackor.
Men det jag inte kunde låta bli att slås av var hur sjukt skabbigt och skitet allting var, men nånstans i smutsen så fann jag något som tilltalade mig.
Såg Ark i Berlin också, bra konsert, träffade Christian och hade trevligt.
Kände mig en aning dum dock eftersom jag drog rätt snabbt efter konserten, var runt på klubben en halvtimma  och snackade lite lätt med folk tills vakterna tyckte att det var nog och att alla skulle dra ut därifrån sen ringde jag en taxi och åkte hem till mitt hotell. Även om det var fettiskrogen brevid som alla skulle till.
Borde kanske inte gjort det utan ens ett hejdå men allvarligt talat så höll jag på att falla ihop av trötthet hela tiden.
We'll see each other later.

Kommentarer
Postat av: Moraena

Hah, tufft, jag var också och såg Ark på Lido! De gör sig verkligen mycket bättre på en mindre scen, de kan bli ganska opersonliga på en större.

2007-10-26 @ 18:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0