It replaced our hearts with goldmines

Jag är glad, it's good to give up hope, eller ja... hon har iallafall gett upp sIn offensiv och läser antagligen bara allt vi skriver på nätet för att hålla koll.
Det är nästan lite oroande att hon är så tyst nu.
 
 

49935-302

Nästa torsdag spelar Sunkan och Sylle med sitt band The Guild nere i Malmö, dock missar jag nog detta eftersom jag antagligen jobbar i Göteborg på fredag morgon. Men främst för att Debaser och jag passar lika bra tillsammans som hund och katt.
Är ni i Malmö den 6 December och have no party to go to så gå till Debaser vid 8 och se ett riktigt, riktigt bra band. (Dock utan sina eminenta körsångerskor, me & Emma. Have I told you that we can´t sing at all?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0