I took it all too far but boy could I play guitar

Imorgon skall jag ner till Malmö och titta fint och snällt på grabbarna.
Det kan bli intressant in many ways.
Dock har jag klädproblem.
Stora klädproblem.
Jag vill ha samma kläder som jag hade i måndags på valborgsfesten MEN, jag skulle nog med all säkerhet misstolkas som....eh....någon jag inte vill tas för att vara?
Lila kort klänning.
Ljuslila brett skärp.
Svarta leggings.
Svarta pumps.
Pannband á la Juliette Lewis i samma färg som klänningen.
Lockigt och vågigt hår.
Och extremt mycket glitter och make på ena ögat/runt överallt därikring men endast lite svart mascara på andra.

Vem kommer skratta och vem kommer älska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0