Hey little Neokid

49935-189

Såhär glad ser jag ut efter att ha suttit vid en dator i 6 timmar i sträck. Dessutom sitter jag i motljus.
Ni ser väskremmen på vänster sida? Guess what in the other end? Oh, en datorväska? Med en dator i? Jamen tjena datanörd.
Jobba, jobba, jobba, jobba, jobba. Men roligt.
Fast jag borde gå ut och vara lite i det fina vädret, eller...är det fint väder? Jag har ingen aning.
*går till ett fönster*
Jo, Göteborg har det torrt och fint, dock lite väl mycket moln på himlen.
Men jag borde gå ut nu som sagt.


Happy birthday to you, happy birthday to you
Happy birthday dear Hampi, happy birthday to yoooouuuuu!
Grattis, grattis =)
In arrears tho.

Kommentarer
Postat av: Incka

Nu är jag här och tjatar också.. Ursäkta mig, men det är för klubbens skull (TheArk på lunar). Iochmed att vi har en kö på 50 pers är det ganska många som kräver att vi gör någonting. Är Du intresserad av att göra någt? Kommer Du tillbaka?
Låt mig ta hand om klubben och rensa upp! Men då behövs det att Du loggar in på lunar och går in på klubben/admin och bjuder in mig som ägare.
Skulle bli glad om Du svarade, så att man vet vad Du tänker.. för just nu kan man inte ge mycket till svar när någon frågar :/

2007-05-19 @ 10:45:03
URL: http://incka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0