Jag är mumintrollet, jag är mumintrollet

Fakta:
Namn: Sandra Hellstenius
Smeknamn: Sassa
Födelsedag: Det är nog den 9 Mars om ingen har förväxlat mig på BB så.
Bor: Innomhus 
Arbete: Jag säger som Johan; "Vem behöver sånt när man kan göra roligare saker? Pluggar lite för att skapa kontrast till roligheterna" Förutom att jag pluggar mycket :P


Favorit...
Plats: Det är helt beroende på vilka jag är med. Fast okey, Malmö är kärlek.
Drog: Choklad. MUMS.
Fordon: Cykel är skönt.
Film: Ingen aning, gillar så sjukt många filmer.
Serie: Nemi är kul. Och Kalle & Hobbe. Och det mesta faktiskt. Berglin är sjukt kul också.
Skor: Högklackat.


Brukar du... 
Gnälla: Oh ja.
Skrika: Nej, faktiskt inte så ofta.
Drömma mardrömmar: Mardröm? Det beror på vad en mardröm är.
Hata folk: Nej, det finns alltid något bra med människor och då kan man inte hata dem.
Lita på folk: Jag har mycket problem.


När...
Åt du senast: För en timma sen, stekt zuccini och stekta morötter med ris. Men riset blev bränt >_<
Var du på konsert senast: Mando Diao på KB <3
Köpte du något senast: En macka och en Vie-shot på pressbyrån.
Sjöng du senast: I helgen :P
Klagade du senast: Minns inte. Kanske igår? Jaaa, jag klagade på idioter.


Vem...
Saknar du: Massor av folk >_< Eller nej. 3 stycken bara. Emma, Ola och Viktor. Okey, några till också.
Rörde dig sist: Jag kramade mamma nyss.
Gjorde dig riktigt glad senast:  Emma
Fick du sms från senast: Min lärare som berättade för mig om en kamera. Yes vad mobbad jag är.


Har du... 
För många vänner: Nej. Det är ganska osannolikt med tanke på hur trevliga genomsnittsfolket är. Och på hur cynisk jag är. Men nej, jag är ganska....hellre få vänner jag älskar än massor som jag bara tycker om ytligt.
Tvångstankar: Ja.
Någon annan psykisk sjukdom: Det har jag antagligen ja.
Gjort bort dig rejält: Jodå, men jag skäms inte så då bryr sig inet folk.
Bra självförtroende: Självklart!
Blivit dumpad: Nej, nej och nej.


Hur...
Går du: Som min mamma.
Svarar du i telefonen: "HOOOOHOOOO!" Eller "Hallåja det är Sandra"
Mycket pengar har du: Lite.
Tjänar du pengar: Jag studerar ^^
Många stör du dig på: I don't know.


Är du...
Förstående: Ja det är jag. Men jag låtsas ibland att jag inte är det.
Öppensinnad: Japp, öppen för i proncip allting yesyes.
Arrogant: Det finns människor som tycker att jag är det, men dom är äckliga små poserhoror utan någon som helst självinsikt. ;) Skämt åsido, ja jag kan vara arrogant om jag ogillar folk. Men bara när jag blir uppretad, är snäll i grund och botten.
Osäker: Nej. Inte så ofta.
Intressant: Självklart, jag har många hemligheter och smaskiga saker att bjuda på.
Smart: People seems to think that yesyes.
Barnslig: Såklart.
Rolig: Oh ja!
Pratglad: Sjukt pratglad. Men ibland orkar jag verkligen inte.
Hälsosam: Absolutely not at all.
Ledsen: Jo, ganska mycket just nu.
Glad: Var det nyss. Inte längre.
Pålitlig: När jag väl börjat lita på folk så är jag pålitligare än någon annan i hela världen.
Filosofisk: För mycket.
Svår: Inte alls. Ehum.
Lätt att förföra: Självinsikt och självironi. Then I'm on.
Bra på att ge komplimanger: Mja, det går sådär.
Bra på att få komplimanger: Haha.


Välj:
Varmt eller kallt: VARMT.
Vatten eller land: Land. Fast att vara i Bohuslän en varm sommardag och åka ut med båten på havet....kärlek.
Musik eller tystnad: Musik.
Bok eller film: Vilketsom.
Leva eller dö: Leva livet som fan tills jag dör.
Tjejer eller killar: Beror på vad du menar? I likey you all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0