håll i haatten!

Jag och Sassa ska bli lära oss dansk. Det är astuff! Kollade massa på Peter Wahlbeck. Han är astuff. Vi ska också bli astuffa. Som Peter Wahlbeck. Och Jonas Gardell. Fast inte bög kanske, det överlåter jag till Sassa. Hon beter sig som en kille så det blir bra. Eller så kan vi bli tillsammans. Muhahaha.
Sassa ska alltså bli en dansk bög! Spännande va?
Fast innan hon blir det ska vi fylla ut Jeppes svarta bok lite, och kanske några andras böcker. Förresten ska jag nog skaffa en sån bok. Vääärsta.

?citaaaaaaaaaaaaaaaaaaat? Jag e för stirrig för å kunna sova asså, jag blir det när man ligger å ska försöka sova så börjar man få sexfantasier, då ere skitbra å ta sig en ronk? Då behöver inte fantasierna flaxa iväg, då behöver man inte tänka på en massa sex å sånt, då kan man sova.. så en ronk e nåt som gäller asså.. RONK RONK?citaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?


Ps. Sassa vill att vi ska införa roooonkeknaaappar på fjärrkontrollerna i sverige med!


ps2. Emma tror att hon har näsaids!


//Emma on the catwalk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0