Don't tell me you did that agaaaain?

Dagens komik fick Nils stå för då han, mitt inne i Göteborg, utbrister "Är Timo Räisänen svensk?!"
Jag valde att gå en bit ifrån och gömma mig.
I don't know him. I don't know him.

Något annat kul idag?
Lindsay Lohan har haffats rattfull för 2523423 gången, denna gång med lite för många gram kokain i fickan. Nu fan ska hon åka in i fängeslet på riktigt. Fast lagen gäller ju inte de där typerna i Karlifonien.
image213
Så här vacker var hon på mugshoten (polisens foto vid gripandet). Hon ser värre ut än en sönderbränd, aspackad, överblonderad tjej från Stureplan tillochmed. Nästan så att jag chockeras utav det.
Ingen tvekan om att hon är påtänd iallafall.

Dessutom så är Alex Schulman rätt skön. Även om han fortfarande vill fråga chans på Ola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0