Yep, jag är rätt lagom cynisk

Tjosan i trosan och bananskal på huvudet!
Jag är extremt trött för tillfället vilket innebär att jag är jobbig gånger tusen, skall snart gå och sova lite, har inte kunnat sova alls inatt. Underbart. Extremt underbart.
Känns som om någon tagit min hjärna och stoppat den i en mixer i några timmar. Yäy!
Folket i huset måste nog trott att jag har blivit lite knäpp eftersom jag då inatt roade mig med att städa rummet och sjunga på "Josephine" hela natten. Wünderbart.
Ikväll är det P3 Guld på TV och jag ska sätta mig och glo på Pelle och vara glad. Där är en människa med självförtroende och självgodhet utan dess like!
Folk säger att Mando Diao är fåfänga och självgoda men det de säger om sin musik är ju sant. Helt jekla sant.
Pelle är bara mest....konstig. Men ÅH I likey hans sätt enormt mycket!
Hm, det kan bero på att jag är en aaaaaaning likadan själv.
I'm the best, fuck the rest liksom.
Ujujuj, det är farligt, farligt att tänka så men det är härligt, härligt att känna sig bäst i världen.

Ibland är man ju faktiskt det. Mwahaha. Bara man inser när man inte är det så är det lugnt.

För övrigt är jag trött på mina skolkamrater. Har precis sjukanmält mig så jag slipper se folket idag. De flesta är helt blåsta och helt ointresserade av vårt jobb.
Ta det + lärare som är helt bakom flötet = Sandra is slowly breaking down.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0