Killar i läderbrallor! Aoooouuu!

49935-148
Jag känner på mig att jag har fått en thing för lilla kära Gustaf igen. HAHA!
Det var väl den där videon med läderbrallor som gjorde det för mig. Eller möjligtvis "Good Morning, Herr Horst"-videon där han ser ut att vara tagen rätt ur The Beatles.
Men det är ju så, vi från Dalarna kan allt bättre. Dock är de rumpmasar, pfft, man ska komma norr om dalälven ifrån ;) (Okey för att jag bor i Gbg nu då.....)
Det blir trevligt på Peace&Love, jag saknar den där sjuka festivalen rätt mycket.

Iggy & the Stooges, The Ark, Backyard Babies, Melody Club, The Plan och massa mer trevligt. Hej jag kommer dö utav lycka. Vi samlar allt trevligt folk till stan och sen låser vi in oss.
Mando är iof inte klara ännu men hallå, P&L är ju ett självklart stopp för dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0