Happy new year

Är i Malmö för tillfället och en MASSA GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!!
Mitt nya år började kul och trevligt. Kaka är nog den absolut sötaste och snällaste person på denna jord! Vi hade det hett värre med Nicko ett tag. Sedan så var nån på golvet :O
Intergrill är bäst, bara att gå in och få massa mat av fulla killar som inte orkar köpa mat till bara sig själv, haha!
Igår tror jag vi mest kollade på film och försökte inreda Emmas nya lägenhet (som för övrigt är skitstor!) och inatt klockan 3 så upptäckte vi alla tre att fan, det gick ju inte att sova, det var läskigt man hade känslan av att någon var där så vi var vakna och babblade hundar fram till 6 nångång och sen kunde vi sova igen.
Idag ska vi till Rosengård också. Studiebesök you know.
Har jag inte skrivit ett nytt inlägg inm två dar så är jag antagligen våldtagen, rånad och död nånstans därborta.
Sprang på Pelle förut idag, looking good after all ändå.
Glöm inte hatten och ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm hatten ffs! Det blåser som fan ! :O

2007-01-02 @ 15:05:45
Postat av: Anonym

Jävla storm här ju :S Hej och hå, nu ska jag leta reda på nått att göra. TYP DRA MED DIG TILL DE ANDRA TVÅ? haha

2007-01-02 @ 15:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0