Awake or not, you just can't tell...

Emma är i Malmö. Ylva är i Växjö.
Alla andra söta människor är också i Malmö/Växjö.
Guess vart jag är.
Oh no, inte är det nån av dem inte.
Jag är i kärakärakära idiotGöteborg.
Yäy.
Är magsjuk också. Toppen på grädden på moset. Well, well, borde klara av att gå till skolan imorgon dock. Jag skiter i om jag smittar eller ej. Faktiskt. För om jag inte går till skolan nu de här dagarna så kan jag inte åka iväg i helgen och det tillåter inte jag mig själv att råka ut för.
Weeey.
Måste avboka tandläkaren imorgon också, får skylla på att jag är sjuk, det är försent för att avboka normalt och jag tänker inte betala för nått jag inte ens vart på!
Imorgon blir det ju kul, ska ha lessons med läraren som tvingar mig att göra allting 3 gånger bättre än alla andra för att jag ska få samma betyg.
Jävla nötskalle säger jag bara.
Stoffe och Nicko spelar här på fredag. Haha, jag lyckas alltid dra iväg härifrån när något händer eller kul folk dyker upp (läs P3Guld).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0